Tuesday, December 7, 2010

Selasa :)





Aku nk cerita psl adik aku ni , naqib . Smlm aku tmn la dia pergi OU nk cri kasut . Dia nk supra , ayah aku angguk je la lgpn dia dpt 5A en . Sampai sana ,trus cri nike tp ktorg nmpk supra kt kedai the push * aku pn berapa ingt sgt apa nama dia . Then masuk la , pergh mmg lawa la supra dia jual terutama yg warna purple tu , mmg geramm den tgk haha . Mmg la lawa en tp harga dia pn lawa bhai , aku rasa dlm Rm500 mcm tu , mmg trkjut beruk la ayah aku tu :P ayah aku ckp aish tk pyh la beli lgpn mahal sgt ni , ksut je pn tu nk smpai RM500 mcm tu . Then ktorg pn pergi kdai sport apa tah then nmpk vans tp adik aku tk nk , dia ckp nk tgk kdai nike dlu then pergi la then bila smpai kedai nike , tk de jual supra pulak . Then adik aku pn decide nk bli vans then pergi la kedai vans lps cuba beberapa psng ksut finally dia pilih kasut high cut leather warna hitam , RM315 . Aish , dh bpe lama dh cri ksut dia tu nsb baik jumpa jgk apa yg dia nk :)

No comments:

Post a Comment